Hečbek modeli su među našim vozačima popularniji od limuzina i karavana.
Novi „tipo“ je dugačak 4,36 metara i sa velikim prtljažnikom zapremine 440 litara.
Na zadnjoj klupi „tipa hečbek“ putnici se osećaju prilično komforno, pre svega zbog visokog plafona, zbog kojeg je generalni utisak o prostoru pozadi povoljniji.
Prostor za noge je takođe među najboljim u klasi: rastojanje između krajnjeg dela prednje sedišta i stopala putnika je 107 mm dok putnici na zadnjem sedištu imaju na raspolaganju 934 millimetra prostora.
Srednje sedište na zadnjoj klupi oblikovano je kao sedište u punoj veličini sa dovoljno prostora za noge.
Udobnost je bila ključna i prilikom formiranja sistema oslanjanja u automobilu, koji je sačinjen od “mekferson” sistema napred i torzionog vešanja pozadi, koji su podešeni tako da smanje težinu vozila i na taj način doprinesu ekonomičnoj potrošnji goriva, bez uticaja na dinamično iskustvo vožnje. Italijanski dizajneri su se potrudili da obezbede preciznu vožnju, dobro držanje na putu, uz ključnu stvar – udobnost u kabini…